poniedziałek, 16 listopada 2015

#2 Cotton Balls

Kiedy je zobaczyłam - stwierdziłam, że muszę je mieć. Ceny w sklepach internetowych zaporowe, pierwsze, na które się natknęłam kosztowały nawet 200 zł! I jakoś zmysł ekonomistki nie pozwalał mi wydać tyle na sznurkowe kulki i lampki ;) 
Poszperałam w internecie, znalazłam tutoriale i oto efekt:





JAK TO ZROBIĆ:
Potrzebujesz:
- wybrane kolory włóczki/nitki/kordonka/sznurka (ja używałam kordonka - efekt chyba najlepszy, bo ma odpowiednią grubość i dobrą jakość),
- balony,
- lampki (najlepiej wybrać te, które zasilane są na baterie, dzięki czemu nie trzeba martwić się ani dostępem do kontaktu, ani też zwisającym kablem - sama wykorzystałam te: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60277514/)
- klej wikol,
- woda,
- plastikowa miseczka,
- szpilki.

Balony nadmuchaj tak, by ich średnica wynosiła około 5-8 cm, zależy jak duże kule wybierasz. Wikol rozmieszaj w plastikowej miseczce z wodą w proporcji 1:4 - celem jest rzadka konsystencja zupy mlecznej ;). Namocz wybrany sznurek i zacznij owijać nim balon, tak by pokrył go całego, mogą oczywiście zostać jakieś małe dziurki, przez które potem będzie przebijało się światło (u mnie jest ich masa, co widać na zdjęciach). Balona owiniętego sznurkiem zamocz jeszcze raz w kleju z wodą i zostaw do wyschnięcia na mniej więcej 12 godzin - możesz zaczepić na sznurku i przewiesić w suchym miejscu. Przygotuj tyle elementów, ile masz lampek i cierpliwie odczekaj do następnego dnia. 
Kiedy elementy są już suche i dzięki temu sztywne możesz spróbować przekłuć balony i delikatnie wyciągnąć je z wnętrza kul. Starając się nie zginać kul nałóż je na lampki - tadaaam, gotowe :)
Naprawdę łatwe do zrobienia, a jaka satysfakcja!

Pozdrawiam,

Zrobiła To Sama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz