wtorek, 17 listopada 2015

#3 zużyte szkło "poświeczkowe"

Jestem chomikiem, zbieram wszystkie pierdoły, które na pewno będą przydatne w przyszłości... Niedługo zakopię się w ich stosie, ale właśnie dziś zrobiłam malutki recykling. Zużytym słoiczkom po świeczkach dałam drugie, świąteczne, życie. Fakt, wiem, jest dopiero 17. listopada, ale wszędzie dookoła mnie tworzy się marketingowa atmosfera świąt i mi się udzieliło ;)

Przed Wami absolutne maleństwa, instrukcja chyba nawet niepotrzebna:

Potrzebujesz:
- ozdobną tasiemkę,
- nożyczki,
- zużyty świecznik,
- świeczka. 


Jedynym zadaniem jest namalowanie gwiazdki/choinki, czy czegokolwiek innego na szkle.


A tu wersja mniejsza, do której włożyłam jeszcze ozdobną tasiemkę zakrywająca tealight'a. 





Mniej znaczy więcej, nie ma sensu zarzucać szkła ogromną ilością ozdóbek. I tak cieszą oko wieczorem:)


Pozdrawiam,
Zrobiła To Sama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz